www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher

اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 


نرم افزار شبیه سازی مکانیک Autodesk Simulation Mechanical 2012


نرم افزاری برای ایجاد و انتشار فنی و تکنیکی اسناد و ارائه طراحی های شرکت اتودسک  ، بی رقیب و بی همتا در ارائه گزارش و انتشار فنی اسناد طراحی مهندسی ، ابزاری فوق العاده برای ارائه و توضیح پروژه به صورت نمایش صفحه وب و.. قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software



آدرس و روش خرید و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب می خوانید :

درباره ، توضیح کلی اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012

کاربرد نرم افزار Autodesk Inventor Publisher 2012در مدیریت بهره وری از نظر مهندسی صنایع ،

توانایی ها وکاربردهای نرم افزاراتوکد ناشر مخترع  Autodesk Inventor Publisher 2012

نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده از Autodesk Inventor Publisher 2012



خرید مستقیم از این وبلاگ دارای 10درصد تخفیف نسبت به سیستم فروشگاه های ایران مارک سنتر می باشد


IranMC.Net

نام کامل محصول توضیحات

DVD 4.7 GB

Link Buy

توضیح

Autodesk Inventor Publisher 2012

2 DVD

خرید

توضیح

Autodesk Inventor Publisher 2012 32bit

1 DVD

خرید

توضیح

Autodesk Inventor Publisher 2012 64bi

1 DVD

خرید


درباره ، توضیح کلی اتودسک ناشر یا ویراستار اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012
ویراستار و ناشر اتوکد مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012 نرم افزار و ابزاری برای ساخت و به وجود آوردن اسناد و مدارک تکنیکی و فنی طراحی با توانایی های پیشرفته ، با مزیت ها و برتری های فوق العاده بی همتا است . اگر شما برای ساخت و تولید و یا رفع عیوب و یا یافتن شریک یا سرمایه گذار برای هر طرح و نقشه فنی و مهندسی خود ، معماری ، مکانیک ، الکتریک ، برق صنعتی ، سازه ، عمران ، راه و ساختمان ، شهر سازی ، تاسیسات پتروشیمی نفت و گاز و .. نیاز مند به ارائه و توضیح طرح خود هستید حتما از این ابزار نرم افزار استفاده کنید . دو مزیت اصلی این نرم افزار این است که اولا شما به بهترین حالت در سطح گسترده مانند فیلم ، نمایش سه بعدی ، عکس و تصویر ، اتشار اسناد وب ، آکروبات ریدر می توانید طرح خود را ارائه نمایید . دوم آنکه به دلیل محدود نمودن اسناد شما همچنان طراحی اصلی ، اندازه های فنی ، روش ها ، تکنیک ها و اطلاعات مهم حیاتی و فنی مهندسی را حفظ و برای خود محفوظ و غیر قابل کپی برداری می نمایید . در یک جمله نیاز شما به توضیح و ارائه طرح بدون کپی برداری از آن را کاملا برطرف می نماید . این نرم افزار ابزاری واقعاً فوق العاده برای ارائه اسناد و نمایش های دو بعدی و سه بعدی می باشد به طوری که شرکت اتودسک به عقب برگشته و برای تولیدات 2010 و 2009 نیز نسخه ای برای مشتریان عرضه نموده است . این نرم افزار می تواند شما را در رقابت و ارائه سرویس به مشتریان کمک نموده و هزینه ها و دردسرهای مختلف را کاهش و کاملا از میان بردارد ،.




کاربرد نرم افزار Autodesk Inventor Publisher 2012در مدیریت بهره وری از نظر مهندسی صنایع ،

توضیح تخصصی لازم:
در مدیریت بهره وری از نظر مهندسی صنایع توانایی عرضه و فروش یا ارائه یک محصول ، نمایش آن و اسناد ساخت و توانایی شرکت در ساخت آن می باشد . بنا براین شما با استفاده از این نرم افزار ده ها و شاید صدها محصول آماده تولید و عرضه و سرویس خدمات به مشتری دارید بدون آنکه مجبور به ساخت نمونه اولیه ، تنظیمات ، تولید که ممکن است دارای عیوب یا بدون خریدار بماند هستید . می توانید آنها را خود تولید کنید ، قبل از تولید عیوب آن را رفع یا با نیاز خریدار هماهنگ نمایید ، یا مانند شرکت های موفق تویوتا و زیمنس پرسود ترین طرح را خود تولید و مابقی را واگذار نمایید. این یک تجارت پرسود است فروش هزاران محصول و قطعه ، لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات و.. که هنوز پولی بابت ساخت ، تولید کار و نیروی انسانی ، انرژی ، انبار ، مواد و.. نپرداخته اید . و مهمتر آنکه مشتری می تواند نظرات و تقاضای خود را دقیق مطرح و در آن لحاظ کن – استفاده از تجربیات مشتری ، خریدار – بدون آنکه کالای شما بازنده رقابت شود و بدون خریدار بماند ، معیوب شود ، بدون اتلاف هزینه تولید سرمایه و انبار قبل از آنکه تحویل خریدار شود . به تمام طراحان عمران ، ساختمان ، تاسیسات ، معماری ، برق صنعتی ، مدارهای کنترلی برق ، کیت های الکترونیکی ، و.. توصیه می شود با توجه به اضافه شدن ابزار Autodesk Inventor Fusion 2012 ابزار همجوشی در همه نرم افزارهای اتودسک اتوکد ، این نرم افزار را برای ارائه طراحی های خود استفاده نمایند .




توانایی ها وکاربردهای نرم افزاراتوکد ناشر مخترع Autodesk Inventor Publisher 2012
بیشترین استفاده و قابل ارائه بودن طرح های شما – با استفاده از این نرم افزار به دلیل امکان استفاده تمام افزاد از ارائه و نمایش این نرم افزار حتی آنها که تخصص طراحی ندارند ، طراحی های شما بیشترین استفاده کنند و مشتری را خواهد داشت .
قابل ارائه به صورت مشترک ، همراه با داده ها اطلاعات بیشتر ، می توانید این طراحی ها را در نرم افزارهای Autodesk® Inventor®, SolidWorks®, CATIA®, UG NX®, ProENGINEER®, DWG®, DWF®, STEP, IGES, and SAT software نیز نمایش یا از تصاویر و.. آن استفاده کنید .
قابیلت ارائه شبیه سازی ، نمایش سه بعدی از طراحی های شما ، می توانید با ابعاد دقیق و واقعی طرح را با جلوه های ویژه نمایش داده و جزئیات آن را نیز مانند مواد ، لیست قطعات و.. را نیز در صورت لزوم نمایش دهید بسیار ساده و روان .
قابلیت استفاده در مایکروسافت افیس Microsoft Office از نمایش ، فیلم یا تصاویر لازم و .. حاصل از این نرم افزار در نرم افزارهای آفیس MS Office ، نظیر ورد پاورپوینت وب و..
قابلیت انتشار در صفحات وب ، موبایل و.. می توانید خروجی نمایش آن را به صورت فلاش ، موبایل ، فیلم ، کلیپ ، آکروبات ، ورد و تصویر ذخیره و منتشر کنید video, Adobe® Flash® technology, 3D PDF, Word and Microsoft PowerPoint® software



نیاز های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده از Autodesk Inventor Publisher 2012
نیاز های سخت افزاری و سیستم آن ، همان نیازهای نرم افزارهای پایه اتوکد معماری Architecture ؛ مکانیکMechanical ، مخترع Inventor ، الکتریک Electrical و.. است . در صورتیکه قصد نمایش سه بعدی با کیفیت بالا و تعداد جزئیات بیشتر داشته باشید به نیازهای ویژه سه بعدی و نمایش نرم افزارهای پایه توجه نمایید .
سیستم عامل ؛ انواع ویندوزهای ایکس پی ، ویستا ، سون 7 وبالاتر 32 و 64 بیتی ، تذکر بر روی ویندوزهای خانگی Home Edition نصب و قابل استفاده نمی باشد . Professional SP3 or Professional x64 Edition SP2 Microsoft Windows Vista : Business, Ultimate, or Enterprise SP2 Microsoft Windows 7: Professional, Ultimate, or Enterprise
پردازنده ، انواع پردازنده ها تک هسته ای 2.0 گیگاهرتز و سرعت های بالاتر ، CPU 2.0GHz or Dual Core 1.8GHz و سریعتر
رم یا حافظه جانبی ، در سیستم های سبک 32 بیتی 2 گیگابایت و در سیستم های ویندوز نصل جدید 64 بیتی 4 گیگا بایت بهتر است . 2.0 GB minimum; 4GB RAM or more در صورتی که ویندوز خود را از سون و ویستا به ایکس پی مخصوص 32 و 64 بیتی تغییر دهید می توان با حداقل 1گیگابایت یا نهایتا 2.0 گیگابایت در ایکس پی 64 بیتی مخصوص از این نرم افزار استفاده نمود .
کارت گرافیک حداقل 512 مگابایت رم توانایی سه بعدی سازی و استفاده از دایرکت 9 و 10 کیفیت و رزولیشن بالا رنگ حقیقی مناسب higher 256MB video RAM minimum Pixel Shader 3.0 .
فضای روی هارد دیسک 3.0 گیگابایت برای نصب برنامه و 3.0 گیگابایت و بیشتر برای استفاده ، عملیاتهای تبدیل و مدیا نمایشی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد