www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

به روز رسانی تعمیرات و تغییرات محصولات اطلاعات و آموزش ها

سلام

تغییرات در وبلاگ

این وبلاگ و وبلاگ و آدرس های وابسته ، سیستم خرید پستی ایران مارکسنتر و.. در هفته جاری به روز رسانی و با تغییراتی به زودی مجدد آغاز به کار خواهد نمود .

همچنان نظرات و پیشنهادات و نرم افزار های مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید تا آنها را تهیه و آماده عرضه در سیستم خرید پستی ایران مارکسنتر کنیم .

برای ارسال مستقیم نظرات و معرفی نرم افزارها از ابزار تماس با مدیریت وبلاگ گوشه راست استفاده نمایید . بسیار سریع و مستقیم نظر شما به دست ما می رسد .

توجه :

تمام آموزش های این وبلاگ از روی نسخه اصل خارجی و بین المللی تهیه شده توسط اساتید و کاربران مهندسان ماهر و به زبان انگلیسی می باشد . نکته ها و آموزش هایی که در هیچ آموزش فارسی نخواهید یافت . همراه با کتاب و فایل نمونه پروژه کتیا سالیدورکز سالید ورک پرو اینجنیر و..

برنامه اتوکد اینونتور نسخه 2011 مجموعه حرفه ای کامل بوده و شامل اتوکد 2011، مکانیکال 2011، کتابخانه مواد و قطعات 2011می باشد بیش از 12 گیگابایت فشرده بر یک دی وی دی 8.5 گیگا بایتی Autodesk Inventor Suite Professional 2011

برنامه سالید ورک 2011 نسخه Office Premium   بوده و ابزار های طراحی آن کامل است اما ابزار تحلیل مکانیکی را ندارد به زودی نسخه اصلی حرفه ای آن به دست ما خواهد رسید . کسانیکه نیازمند به ابزار های تحلیل مکانیکی این نرم افزار هستند می توانند از نسخه  SolidWorks Professional 2010    کامل و حرفه ای آن استفاده کنند . که در سیستم خرید پستی نسخه 32 و 64 بیتی عرضه شده است .

برنامه اینونتور 2010 Autodesk Inventor Professional  نیز نسخه حرفه ای بوده ولی مجموعه نیست و شما می بایست برنامه اتوکد یا اتوکد مکانیکال را جداگانه و ابندا نصب و سپس این برنامه را نصب نمایید . این برنامه قابل نصب و اتصال به کلیه اتوکد های حرفه ای مکانیک آرشیتکت یا معماری ، الکتریک ، تاسیسات مپ و.. 2010 و 2011 می باشد . تنها در زمان نصب گزینه اتصال را انتخاب نمایید .

توجه برنامه های مخصوص ویندوز سون و 64 بیتی جدید درخواستی شما تهیه شده است // Pro/Engineer Wildfire 5.0  نسخه 64 بیتی SIEMENS PLM NX NASTRAN V7   نسخه های 64 بیتی و 32 بیتی و در فروشگاه عرضه شده است . کتیا 6 نسخه کامل و ابزار تحلیلی DassaultSystemes  Simulate ABAQUS V6.10.1  قابل نصب و اضافه شدن بر همه نرم افزار ها .. Catia V5, SolidWorks and Pro/Engineer, there’s now one for Siemens PLM NX  و بر نسخه جدید برنامه های شرکت زیمنس ..

سایت در روزهای آینده بازسازی خواهد شد حداکثر 1 اول اردیبهشت .