www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

راهنمای استفاده از Speccy 1.21.491 Portable نرم افزار بررسی و شناخت سخت افزار و توانایی های کامپیوتر شخصی تست رایانه

بعد از دانلود و Unzip خارج نمودن از حالت فشرده ، در شاخه پوشه نرم افزار با کلیک بر روی فایل اجرایی Speccy برای نسخه های ویندوز 32 بیتی و Speccy64 برای ویندوزهای 64 بیتی ، شما می توانید تمام مشخصات سیستم خود از قبیل سیستم عامل ویندوز و مشخصات آن ، مشخصات سخت افزاری سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود از قبیال پردازنده CPU ، رم  RAM حافظه مموری Memory  ، مادربرد یا برد اصلی  Motherboard ، کارت گرافیک Graphics  ، هارد دیسک ، CD DVD-RAM  ، سیستم صوتی و.. همه را ببینید تست کنید و مشخصات آن را با آنچه خرید نموده اید ، نیازهای کاری خود ، نیازهای نرم افزار های مورد نیاز خود را مقایسه کنید ، تطبیق دهید . با استفاده از این نرم افزار که نیازی به نصب نداشته و قابل حمل با حجم کوچک در یک فلاش USB  نیز می باشد می توانید سیستم های مختلف را تست آزمایش و مقایسه کنید و اطلاعات آنها را ذخیره نمایید . در نرم افزار های سری جدید 2013-2014 میلادی این اطلاعات بسیار مفید و لازم می باشد .   

بعد از دانلود و Unzip خارج نمودن از حالت فشرده ، در شاخه پوشه نرم افزار با کلیک بر روی فایل اجرایی Speccy برای نسخه های ویندوز 32 بیتی و Speccy64 برای ویندوزهای 64 بیتی ، شما می توانید تمام مشخصات سیستم خود از قبیل سیستم عامل ویندوز و مشخصات آن ، مشخصات سخت افزاری سیستم کامپیوتر و لپ تاپ خود از قبیال پردازنده CPU ، رم  RAM حافظه مموری Memory  ، مادربرد یا برد اصلی  Motherboard ، کارت گرافیک Graphics  ، هارد دیسک ، CD DVD-RAM  ، سیستم صوتی و.. همه را ببینید تست کنید و مشخصات آن را با آنچه خرید نموده اید ، نیازهای کاری خود ، نیازهای نرم افزار های مورد نیاز خود را مقایسه کنید ، تطبیق دهید . با استفاده از این نرم افزار که نیازی به نصب نداشته و قابل حمل با حجم کوچک در یک فلاش USB  نیز می باشد می توانید سیستم های مختلف را تست آزمایش و مقایسه کنید و اطلاعات آنها را ذخیره نمایید . در نرم افزار های سری جدید 2013-2014 میلادی این اطلاعات بسیار مفید و لازم می باشد .


برای شناخت توانایی ها و قابلیت های سیستم عامل خود از نرم افزار Speccy 1.21.491 Portable استفاده کنید .

Download Speccy 1.21.491 Portable Zip 5MB      Download Speccy 1.21.491 Portable Rar 4 MB        

امکانات این نرم افزار : 1.20  Piriform Speccy Portable  


شناخت و دیدن تمام جزئیات سخت افزاری اسم قطعه ، شرکت سازنده ، نسخه سخت افزار ، نسخه نرم افزار راه انداز درایور و حافظه کاری ، حافظه مجازی پردازنده چیپست 32 یا 64 بیتی ، SDD یا DDR  .DDR2 سرعت انتقال اطللاعات درگاه ها ، ابزارهای اپتیکال ، کابل های ارتباطی ، رم ها و..

مونیتورینگ فعالیت سیستم با توجه به برنامه ها ، نمودار فعالیت رم ؛ پردازنده ، هسته ها به صورت مجزا  ، قسمت های مختلف مانند رم ، هارد دیسک ، پردازنده CPU ابزارهای کارت گرافیک و صوت ، و..

امکان مراقبت دمای کل سیستم و قطعات ، حدهای مجاز و بررسی آن افزایش یا کاهش توان فن ، کاهش صدای فن ، دور فن یا نیاز به افزایش ، حالت های بحرانی ، با مدیریت دما هارد دیسک فلاش و.. مراقبت بهتری می گردند .

بررسی امکانان نرم افزاری مشخصات کامل سیستم عامل ، 32 یا 64 بیتی بودن ، ساختار ، نسخه ورژن  ، توانایی اجزاء مرورگر و..

بررسی کامل ابزارهای نرم افزاری کمکی و به روز رسانی ها مانند امکانات C++ Runtime , Virtusl Basic , Java , Internet Explorer , Flash ,..

به عنوان مثال در تصویر فوق حافظه مجازی ، فضای انتهای هارد درایو نصب ویندوز نباید از مقادیر Total Virtual 6.50  کمتر گردد ، در اینصورت صدا و تصویر ناهماهنگ ، مثلا زیر نویس با تاخیر و مکث و استپ در تماشای DVD  ها به وجود می آید و..

.

کاربردهای نرم افزار Piriform Speccy Portable 1.20

 مهمترین کاربرد آن شناخت سیستم ؛ کامپیوتر شخصی خود رایانه می باشد که از خرید نرم افزار های غیر هماهنگ و ضرر وزیان ناشی از آن جلوگیری می کند و می توانید نسخه های نرم افزارها و برنامه های متناسب با سیستم تهیه نمایید می توانید که در عملکرد مطلوب و در مراقبت سیستم نیز موثر است .

امکان افزایش کارایی سیستم به صورت دلخواه ، امکان حذف و آزاد نمودن توان سیستم و جلوگیری از اتلاف حافظه و پردازنده و توان های سخت افزاری سیستم ، با مونیتور نمودن برنامه ها می توانیدآنها را حذف یا تنظیم و حافظه آزاد و توان پردازش آزاد سیستم را افزایش دهید .

بررسی نرم افزارها با توجه به فعالیت و تحلیل پردازش و مونیتور نمودن یک نرم افزار فعال و از اجرا تا پایان کار مانند رندر نمودن و پی بردن به موارد مهم و لازم آنها ، در خرید نرم افزارها ، سیستم های آینده و بهبود استفاده از خود نرم افزار کمک قابل توجهی خواهد داشت .

مقایسه و بررسی سیستم های موجود دوستان آشنایان و .. در خرید سیستم متناسب برای خود و..

به عنوان مثال جدا از میزان حافظه رم کارت گرافیک موارد دیگر مانند سرعت درگاه و نوع آن X16 و Vertex 4 / Pixel 4 و در سرعت رندر و پردازش ، کیفیت رنگ و تصویر و OpenGL و نسخه آن در کیفیت سه بعدی ساز موثر و لازم می باشد که به نیازهای نرم افزار یا بازی باید توجه نمود . شناخت نیازهای لازم برای بازی گیم ویرایش استودیو مکس پریمیر گرافیک و فیلم 

.

در نرم افزارهای سال 2013 و 2014 مانند Adobe Photoshop CC , Adobe Premiere cc  و AutoCAd Simulation MoldFlow 2013-2014 ،  DSS SolidWorks 2014 ,CATIA v6 r2012 و.. در بسیاری از موارد نرم افزارها فقط در سیستم عامل های 64 بیتی نصب می گردند ، نیاز به موارد برنامه نویسی ویندوز بر پایه آفیس 2013 ، SQL Server , Visual Studio 2012 ,.. و.. ابزارهای به روز رسانی بعد 2013 دارند و دیگر به مانند گذشته نمی توان در ویندوز XP استفاده نمود . بنابراین به این نرم افزار در آگاهی و افزایش توانایی نرم افزاری Update درایورها و راه اندازهای سیستم ، ابزارهای نرم افزاری بسیار بسیار نیازمند هستید .    

با ذخیره سازی Save as Text file  و ارسال مشاوره با فروشگاه کاسپین 1  خرید نرم افزاری مناسب داشته باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد