www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

برنامه نویسی اتودسک اتوکد 2012 AutoCAD 2012 VBA Enabler

ابزار برنامه نویسی اتودسک اتوکد 2012 AutoCAD 2012 VBA Enabler


نرم افزار شبیه سازی مکانیک Autodesk Simulation Mechanical 2012

همانطور که همه می دانید زبان برنامه نویسی برنامه های طراحی فنی و مهندسی اتودسک اتوکد C++ می باشد و ابزارهای ویژوال برنامه نویسی مایکروسافت نیز در آن کاربرد دارد به طوریکه می توان ماکرو ، ابزار و پلاگین ها و .. شخصی برای نرم فزار های خود ساخت . در نسخه 2012 شرکت اتوکد به تمام کاربران خود این توانایی را داده است که ابزارهای شخصی خود را بسازند و برای این منظور اطلاعات و سورس کد ها و چارت و الگوریتم برنامه نویسی خود را تا حدودی معرفی و توضیح داده است .



دانلود ابزار برنامه نویسی کاملا مجانی برای خریداران محصولات فروشگاه کاسپین ا

این اقدام شرکت اتودسک دو مزیت برای این شرکت دارد .
اتودسک با این امکان یکی از هدف های خود AutoCAD OEM یا اتوکد شخصی را همچنان دنبال می کند
ابزارارتباط بین سالیدورک Solideworks و اینونتور Inventor




 این اقدام شرکت اتودسک دو مزیت برای این شرکت دارد .

اول آنکه ، در آینده می تواند بهترین ابزارهای طراحی شده را از نویسنده و تهیه کننده آن خریداری و به نرم افزارهای خود اضافه نماید ، و برنامه نویسان نیز از مزایای یک برنامه خوب و حقوق آن بهره مند گردند .


دوم آنکه ، با این اطلاع رسانی از آسیب دیدن و صدمه به پایه و اساس برنامه جلوگیری کرده و افراد و برنامه نویسان با آگاهی از قسمت ها و الگوریتم برنامه و پایه اتوکد ها با دوری از مناطق ممنوع و اساسی اعلام شده شرکت ، تنها در بخش های مورد نیاز مانند ابزارها ، منوهای جدید ، مدیریت بانک مواد طراحی ها و نمونه های آماده ابجکت ها و یا ارائه اسناد و انواع فرمت گزارش و همچنین اتصال به دیگر برنامه ها مانند سالیدورک و آفیس و .. اقدام به برنامه نویسی و ایجاد ابزار و توانایی های پیشرفته بنمایند .


اتودسک با این امکان یکی از هدف های خود AutoCAD OEM یا اتوکد شخصی را همچنان دنبال و برای هر تخصص برنامه طراحی ارائه و عرضه می کند . چند نمونه ار بهترین های این اقدام ، مشتریان استفاده کننده شرکتی به نام Knoll می باشد که تولید کننده میزها ، کتابخانه و در کل ابزار و اسباب اداری شرکت ها و موسسات است . این شرکت در حال حاضر اتوکد شخصی خود را دارد ، شکل زیر ، همچنین شرکت CIM-TECH شرکتی تخصصی برای تراشکاری و خراطی ، کنده کاری چوب که اکنون برنامه طراحی AutoCAD مخصوص به خود برای طراحی و تولید انواع طرح ها و شکل های سنتی و مدرن کنده کاری خراطی چوب و همچنین اعضاء بدلی مانند پا ، دست و.. دارد . همچنین می توانید ابزار ارتباط بین سالیدورک SolidWorks و اینونتورInventor را با استفاده از امکانات زیر از مطلب PDF زیر دانلود کرده و مطالعه نمایید .


Autodesk Inventor 2012 to SolidWorks ابزار تبدیل سالیدورک به اینونتور


در آدرس زیر می توانید کل مجموعه ابزارهای رایگان سال 2012 را دانلود کنید.

Exclusive سرویس ویژه دانلود ابزار اضافه به اتودسک اتوکدهای 2012

Autodesk Subscription 2012 Add Tools Extensions 2012



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد