www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

MSC SimDesigner for CATIA v5 تحلیل مکانیکی برای کتیا نسخه 5

 MSC SimDesigner R4 WORKBENCH EDITION For CATIA V5

شبیه ساز و تحلیل مکانیکی شرکت MSC برای کتیا 5 نسخه 32 و 64 بیتی

نرم افزار شبیه ساز مکانیک ، نرم افزار تجزیه تحلیل المان های محدود FEM ، تجزیه تحلیل آنالیز حرارتی و توانایی های نرم افزارهای تجزیه و تحلیل مکانیکی شرکت MSC نظیر MSC ADAMS , NASTRAN , PARTRAN , MARC , را در داخل خود نرم افزار کتیا ویرایش 5 for CATIA v5r18 و for CATIA v5r19 نسخه 32 و 64 بیتی عرضه می کند . در محیط CAD عرضه و ابزار آن قابل استفاده می باشد .

کد محصول

نام محصول ، توضیحات

حجم

قیمت ریال

لینک خرید

CAS0205

SimDesigner for CATIA v5r18 32bit

1 CD

25000

اینجا کلیک کنید

CAS0206

SimDesigner for CATIA v5r18 64bit

1 CD

25000

اینجا کلیک کنید

CAS0207

SimDesigner for CATIA v5r19 32bit

1 CD

25000

اینجا کلیک کنید

CAS0208

SimDesigner for CATIA v5r19 64bit

1 CD

25000

اینجا کلیک کنید

 بسیاری از تولید کنندگان می خواستند که تولیدات خود را شبیه سازی و تجزیه تحلیل پیشرفته بر روی آنها در محیط و برنامه اصلی و عمده ساخت و تولید خود کتیا ، انجام دهند . این تجزیه تحلیل های پیشرفته ارتباط بسیار دقیق و مهمی با دیگر عوامل تولید نظیر هزینه ها ، فرایندها ، امکانات ، روش ها ، عملکرد ها وتوانایی های محصول داشت . این تجزیه تحلیل ، شبیه سازی برای تولید پیشرفته یک محصول خوب و توسعه دادن آن با نیازهای مشتری لازم و حتمی بوده و است . طراحان محصولات تولیدی بیشتر ترجیح می دهند این تجزیه و تحلیل ها در محیط طراحی CAD انجام و صورت پذیرد به دو دلیل اول آنکه بسیار ساده تر از انتقال یا ارتباط نرم افزارها بوده و مشکلات نا هماهنگی و عدم آشنایی به دو نرم افزار و.. وجود ندارد ، تجزیه و تحلیل المان های محدود در محیط خود نرم افزار طراحی CAD صورت می گیرد. دوم آنکه از نتایج آن ، راهنمایی های آن در طراحی بهتر و مناسب تر استفاده نموده و بعد از طراحی نیز سریعا می توانند تغییرات و ویرایش مناسب را در طرح اعمال نمایند . در نهایت طرحی بهتر با کیفیت و بهینه عرضه نمایند . این یک مبارزه طلبی و قدرت طلبی در هر سازمانی بوده است . مبارزه بین اجبار طراحان CAD به آموختن نرم افزار تحلیلی CAE و سازندگان نرم افزارهای تحلیلی به عرضه آن در نرم افزارهای طراحی CAD . این ابزار و توانایی یک قدرت و برتری هر شرکت و تولید کننده برای عرضه و رقابت در میان تولید کنندگان می باشد . این یک روش و ایده نو خوب و عالی در نگه داشتن و سازماندهی این تفکر طراحی و تحلیل در کنار هم می باشد ، اکنون  دیوار بین این دو قسمت برچیده شده است . روش قبلی به این صورت سازماندهی شده بود ، ابتدا مهندسین CAE  منتظر بودند تا جزئیات طرح به وسیله طراح به آنها داده شود و بعد از گرفتن و آماده سازی آن تحلیل مکانیکی صورت گرفته و نتایج به مهندسین طراح CADداده می شد ، سپس مهندسین طراح معایب و اشتباهات را رفع و تغییرات ویرایش لازم را انجام می دادند تا طرح بهبود یابد . این چرخه بارها تکرار می گردید . در نهایت محصول با تاخیر ، نه چندان با کیفیت ، تکمیل قطعی نشده به بازار عرضه می گردید و تولید انبوه می شد .

نام کامل MSC SimDesigner R4 WORKBENCH EDITION For CATIA V5 شبیه ساز و تحلیل مکانیکی شرکت MSC برای کتیا نسخه 5 ویرایش 18 نسخه

اکنون MSC SimDesigner این توانایی را برای طراحان یا تحلیل کننده های یک تولید فراهم نموده است تا طراحی و تحلیل را با هم انجام دهند و تحلیل خطی و غیر خطی المان های محدود را به صورت پیوسته و پویا در یک بدنه نرم افزار انجام دهند . یک بهینه سازی تکنولوژیک ، روش بهینه درون کتیا نسخه 5 و برای کاربران محیط طراحی کتیا عرضه شده تا به صورت سودمند بکار گرفته شود اگر طراحان آشنایی لازم با تجزیه و تحلیل را داشته باشند . شرکت MSCبا این توانایی کمک شایان و قابل توجهی انجام داده است ، با حذف چرخه و مرحله ترجمه CAD به  CAE و همچنین اتصال دادن طراحی و تحلیل به صورت هماهنگ و بدونه واسطه به یکدیگر . این نرم افزار شامل موارد و توانایی های زیر می باشد .

MSC نظیر MSC ADAMS , NASTRAN , PARTRAN , MARC , را در داخل خود نرم افزار کتیا ویرایش 5 for CATIA v5r18 و for CATIA v5r19 نسخه 32 و 64 بیتی عرضه می کند .


* Motion Workbench ابزارهای حرکت و شبیه سازی حرکت مکانیکی

* Structures Workbench ابزارهای تحلیل سازه ، مش بندی و آزمایش تنش و کرنش سازه ، ساختار

* Thermal Workbench ابزارهای آنالیز حرارتی ، تست گرما ، جریان سیال ، حرارت و..

* Enterprise Gateways  ابزار آزمایش تنش و کرنش کاری ، خستگی و فرسودگی اصطلاحاً سیجکاری یا سمجکاری

تعدادی مثال طراحی کتیا و تجزیه تحلیل و راهنمای نرم افزار نیز در آن – Simple - موجود است . 

تذکر : نرم افزارهای , MSC DYTEN  MSC ADAMS , MSC NASTRAN , MSC PARTRAN , MSC MARC و CATIA v5r19 32-64 bit , CATIA v5r18 32-64 bit..کتاب ، جزوه و نمونه فایل نیز تهیه شده است . سعی می شود حداقل ، راهنمایی و توضیحات فارسی آنها به صورت جزوه شروع کار برای دانلود در این وبلاگ قرار داده شود . 

جستجوی این نرم افزار در شبکه فروشگاه های ایران مارک سنتر :