www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

نرم افزار تحلیلی Autodesk Algor Simulation Professional 2011

برنامه Autodesk Algor Simulation Professional 2011

برنامه آلگور یک برنامه تجزیه و تحلیل ، آنالیز المان های  محدود می باشد . با استفاده از این برنامه می توان قطعه و یا یک مجموعه مونتاژ شده در برنامه های طراحی به وسیله کامپیوتر CAD  را شبکه بندی مش نموده و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد . این برنامه امکانات بسیار کسترده ای را در زمینه تجزیه و تحلیل مکانیکی و دینامیکی ،  حرارت و سیالات و سازه ها و ساختمان در اختیار کاربران از برنامه های طراحی به وسیله کامپیوتر قرار می دهد .از این نرم افزار در شبیه سازی و تجزیه تحلیل مکانیکی MES شبیه سازی رخدادهای مکانیکی Mechanical Event Simulation در ترکیب و تجزیه تحلیل نریوهای وارد بر یک جسم و قطعه به صورت خطی و غیر خطی ، در انالیز ریاضی و فرمولولی پارامتری خطی و غیر خطی مکانیک دینامیک استاتیک و حرارت سیالات انتقال حرارت و گرما ، جریان های انرژی ، جریان های سیال و شارهای الکتریکی و مغناطیسی ، تجزیه تحلیل های الکترونیک و میکروالکترونیک MSMS میکرو الکترو مکانیک ، مگاترونیک یا مکاترونیک Micro Electro Mechanical Systems  آ آنالیزهای جریان های لوله کشی ، نفت گاز یا تاسیسات ساختمان ، استفاده می شود . این نرم افزار بر روی نرم افزار های دیگر نشته و قطعات طرح ها و مونتاژها را مش  شبکه بندی و تجزیه تحلیل می نماید بدون آنکه به ابعاد و اندازه ها و خصوصیات آنها تغییری ایجاد نوده و یا در طرح تغییری بدهد .

Autodesk Algor Simulation Professional 2011


کاربردهای این نرم افزار و توانایی های آن به صورت زیر است 

این نرم افزار ابزار های آلگور مانند Algor DesignCheck , ALGOR FEA , ALGOR PipeCheck و Algor Piping  و.. را در خود دارد و قابل نصب بر روی برنامه نرم افزارهایCoCreat , Space Claim ,  Pro/Engineer 5.0 , AutoCAD Mechanical Desktop, Autodesk Inventor , KeyCreator ,   و نرم افزارهای وابسته به آنها را دارد مانند اتوکد الکترونیک ، معماری ، تاسیسات ، لوله کشی و.. تنها می بایست از برنامه اینونتور به عنوان رابط در آن استفاده نمود .

  

 

نرم افزار الگور در تجزیه و تحلیل های مورد نیار صنعت شیمی و پتروشیمی بسیار کاربرد داشته و استانداردهای جنس و نوع قطر و.. لوله های صنعتی انتقال مواد استاندارد آمریکا و بریتانیا متری و انگلیسی را پوشش می دهد نمونه های استاندارد استفاده شوند در این نرم افزار به صورت زیر است :

ASME B31.1-2001 Power Piping

ASME B31.3b-2001 Process Piping

ASME B31.4a-2001 Pipeline Transportation Systems for Liquid Hydrocarbons and Other Liquids

ASME B31.8a-2000 Gas Transmission and Distribution Piping Systems

ASME Section III Division 1 - Subsection NC Class 2 Components  2001

ASME Section III Division 1 - Subsection ND Class 3 Components  2001  

British Standard BS 806  1993