www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

AutoCAD Inventor Suite 2010-2011کاربرد های اینونتور حرفه ای

کاربرد های اتوکد سه بعدی 3D اتودسک اینونتورنسخه حرفه ای

Autodesk AutoCAD Inventor Suite Professional 2011 x86 x64

نرم افزار اتوکد اینونتور یا اتوکد مخترع و مبتکر نسخه حرفه ای Autodesk AutoCAD Inventor Professional 2011  ، مهمترین نرم افزار طراحی به کمک کامپیوتر سه بعدی CAD – 3D است . به کمک آن شما قادر خواهید بود طرح خود را سه بعدی نموده و به صورت حقیقی نمونه ای کامل و دیجیتالی مجسم و شبیه سازی نمایید . تجسم و شبیه سازی طرح به صورت کامل آنچنان که محصول تولید شده شما در پایان به آن صورت خواهد بود .

Autodesk AutoCAD Inventor Suite Professional 2011 x86 x64

کاربردهای اینونتورInventor 2011 حرفه ای:

استفاده جهت ایجاد حرفه ای طرح های سه بعدب و شبیه سازی با کلیه ابزار تجسم سازی طرح

هماهنگی و ارتباط بین نرم افزارهای مختلف طراحی اتوکد معماری تاسیسات الکترونیک  و..

بهترین ایجاد و هماهنگ کننده اسناد و مدارک و طرح های طراحی مختلف در جریان کار گروهی یک پروژه

بهترین و دقیق ترین ایجاد و ارتباط بین طرح های دوبعدی و سه بعدی در طراحی و نقشه کشی صنعتی

ایجاد تغییرات سریع و مناسب با توجه به فرایند ها و عملکردهای تخصص های مختلف امکان ویرایش الکتریک یا مکانیک و..

بهینه نمودن و متناسب نمودن استفاده از قطعات و مواد در انتخاب یکسان و هماهنگ متناسب هزینه کمتر و بهتر در زیر طرح ها و..

درباره ، شناخت کاربردی اینونتورInventor 2011  حرفه ای :

اینوتنور تمام جزئیات و قسمت های مختلف محصول تولید شما و طرح آن را به نمایش خواهد گذاشت ، طراحی مکانیک و ساختار آن که هسته مرکز هر طرحی می باشد و دیگر اجزاء و ارتباط آن با دیگر قسمت ها نظیر ساختمان و الکترونیک و.. همچنین اتوکد اینونتور به شما توانایی گسترده ای در ایجاد ابزارهای مشترک مابین تخصص ها و مخصوص به خود نیاز شرکت یا بخش شما را می دهد . می توانید ابزارهای مخصوص به کارخانه شرکت یا کارگاه طراحی و ساخت و تولید خود را ایجاد و به ابزارهای اتوکد اینونتور اضافه نمایید . این ابزارها می تواند به شما کمک کند تا در طرح نهایی خود طراحی بخش های پلاستیکی ( روکش و پوشش دهنده ها ) کنترل صدا و ..( نوارها پوشش ها اجزائ تماس ) در سیستم مکانیکی ، ایجاد و ساختار کیفی نظیر استانداردها و مواردی دیگر که در طرح موثر بوده و در طراحی محاسبه و در اسناد می بایست آورده شود ، را به نرم افزار اینونتور خود اضافه کنید . نظیر ابزارها و ماکروها و.. قابل ایجاد ، اضافه نمودن و..می باشد .  در کل برنامه اینونتور به شما کمک قابل توجهی در طراحی و پیاده سازی طرح نهایی در فرایند ساخت و تولید صنعتی در هر مرحله قدم به قدم می کند . اسناد و نقشه کشی صنعتی لازم را ایجاد می کند .


 با شبیه سازی نیاز به آزمایشات را به حداقل می رساند . نیاز به آزمایشات به وسیله شبیه سازی آزمایشات و اعمال تغییرات مطلوب کاهش می یابد . می توانید با اعمال فشارهای فیزیکی استاتیک و دینامیک بر طرح شبیه سازی شده نتایج آزمایش را بررسی و تغییرات لازم را اعمال کنید . ابزار های تجزیه و تحلیل آنالیز تنش ، یکی از بهترین و حرفه ای ترین ابزار تجزیه تحلیل المان های مکانیکی در طراحی های نرم افزارهای اتودسک اتوکد می باشد که به صورت حرفهای و پیشرفته ایجاد شده است . این ابزار می تواند بخش های لاستیک ؛ پلاستیک را تحت تنش قرار دهد و تجزیه تحلیل های پلاستیکی و .. را مانند تیوپ و لاستیک اتومبیل و یا لوله های گرم و سرد تحت فشار بررسی و آزمایش  نماید . این نرم افزار با ایجاد شبیه سازی های مکانیکی و متحرک سازی و عملکردهای اجزاء مونتاژ شده و روابط آنها مکانیک الکترونیک هیدرولیک و.. خطا ها و عیوب را به صورت واقعی و به وضوح کامل نمایان می سازد . با استفاده از این نرم افزر شما می توانید عیوب را بر طرف نموده و محصول خود را سریعتر بهتر و قابل رقابت با دیگر تولیدات به بازار عرضه نمایید و در هزینه های طرح اولیه و تولید صنعتی صرفه جویی نموده کاهش قابل توجهی از هزینه ها و همچنین قیمت تمام شده را در بر خواهد داشت .