www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

AutoCAD Inventor Professional 2011 مجموعه طراحی صنعتی

برنامه طراحی اتوکد سه بعدی 3D اتودسک اینونتورنسخه حرفه ای کامل

Autodesk AutoCAD Inventor Suite Professional 2011 x86 x64

اتودسک اینونتورAutodesk AutoCAD Inventor برنامه طراحی اتوکد سه بعدی 3D است که به استفاده کنندگان تمام انواع اتوکد ها و برنامه های طراحی پیشنهاد می شود که از آن استفاده کنند . این نرم افزار نرم افزاری جامع و قابل انعطاف بوده و دروحله اول برای سه بعدی سازی نرم افزار طراحی دوبعدی 2D اتوکد مکانیک AutoCAD Mechanical 2011 و شبیه سازی آن به وجود آمده است . از این نرم افزار می توان برای شبیه سازی سه بعدی و ساخت پیش نمونه های دیجیتالی پیشرفته استفاده نمود . این نرم افزار کامل کننده دیگر نرم افزار های بوده و به شما توانایی تجسم بهتر طرح ها و نقشه ها و شبیه سازی آنها را می دهد ، قبل از آنکه آن را در محیط واقعی بسازید می توانید آن را مجسم و سه بعدی تجزیه تحلیل نمایید .

این مجموعه دارای 4 گیگا بایت اطلاعات مواد و قطعات ، همراه اتوکد مکانیک دسکتاپ 2011 و.. در نسخه های 32 و 64 بیتی استاندارد و حرفه ای تهیه ، آزمایش شده و در فروشگاه کاسپین 1 عرضه می شود .

سیستم مورد نیاز استفاده از نرم افزار اینونتور :

برای اسمبل و طرح مونتاژ و شبیه سازی زیر(کمتر از) 1000 قطعه :

ویندورهای 32 و 64 بیتی سون 7 سرویس پک یک ویندوز ویستا سرویس پک 2 (ویندوز  های خانگی Home Edition قابلیت استفاده از این نرم افزار را ندارند . در صورتی که کامپیوتر شما یا لب تاپ شما دارای چنین ویندوزی است آن را به مدل های Home Premium, Professional, Ultimate or Enterprise edition تغییر دهید ) ویندوز ایکس پی 32 بیت سرویس پک 3 و ویندوز ایکس پی 64 بیت سرویس پک 2 Microsoft® Windows 7 (32-bit or 64-bit) Home Premium, Professional, Ultimate or Enterprise edition, or Microsoft® Windows Vista® (32-bit or 64-bit) Home Basic, Home Premium, Business, Enterprise or Ultimate edition (SP2), or Microsoft® Windows XP Professional (SP3) or Professional x64 Edition (SP2) (1,2)

پردازنده CPU 2 گیگا هرتز2GHz  خانواده پنتینیوم 4 پردازنده های اینتل و ای ام دی اتلن . یا چند هسته ای معادل آن ..

حافظه جانبی رم حداقل 2GB RAM و بیشتر بهتر

کارت گرافیک سه بعدی با کیفیت بالا و رنگ حقیقی قابل استفاده به وسیله ابزار Direct3D 10 یا Direct3D 9 و..

فضای هارد دیسک حدود 8 الی 14 گیگابایت نسبت به روش و مدل نصب ( نصب حرفه ای با نرم افزار مکانیک دسکتاپ 2011 و کلیه کتابخانه مواد و قطعات و.. حداقل به 8 گیگا بایت و در صورت نصب کامل بیش از 14 گیگا بایت نیاز است )


برای اسمبل و طرح مونتاژ و شبیه سازی بیش  1000 قطعه :

فقط ویندوزهای 64 بیتی ویستا Vista و سون Seven 7و 8 گیگابایت رم حافظه جانبی