www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

یک بسته طراحی قطعات مکانیکی.محصولات مدرن.مهندسی معکوس SpaceClaim 2012

SpaceClaim Engineer 2012 32-64bit
یک بسته طراحی قطعات مکانیکی.محصولات مدرن.مهندسی معکوس SpaceClaim 2012 ، نسخه 32 و 64 بیتی

نرم افزار طراحی مهندسی اسپیس کلایم 2012 امروزه یکی از سریعترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی و نمایش سه بعدی ، مدل نمودن طراحی ها می باشد . این نرم افزار کار و استفاده از طراحی های سه بعدی را برای مهندسین ساده و آسان در دسترس قرار داده است و هر کسی که قصد استفاده سریع تر و آسانتر از نرم افزارهای کد طراحی داشته است این نرم افزار را مورد استفاده قرار داده است . استفاده آسان این نرم افزار در طراحی های سه بعدی و آماده سازی یک طرح برای تحلیل آن به روش شبیه سازی و نمایش و در حالت پیشرفته در نرم افزار آنسیس با عث کاربرد فراگیر این نرم افزار شده است به طوریکه قبل از آن این سادگی و کم هزینه بودن در وقت طراحی و یادگیری آن قبلا دیده نشده است . این نرم افزار روش نمایش و بکارگیری مدل های سه بعدی را دگرگون نموده و از راه و روش متحول شده جدیدی استفاده می کند . به گونه ای طراحی شده است که برروی ایده و طراحی شما تمرکز می کند ، و مبنای آن طراحی های پیچیده کد ، مانند استودیو مکس و اتوکد نیست به طوریکه شما می توانید انواع مدل ها را به صورت نمایشی از دیگر نرم افزارها بدون برنامه ریزی و تغییرات هندسی و قیود و.. به این نرم افزار وارد و با هم ترکیب ، ویرایش و مورد استفاده قرار دهید . می توانید از آنها تنها شبیه سازی و نمایش تصویری ساده ایجاد کنید یا همچنان به صورت طراحی سیستم کد و پارامتری برای استفاده دیگر نرم افزارها ذخیره نمایید .


  کاربرد نرم افزار SpaceClaim 2012 بسیار توانا و مفید در موارد زیر است :
50 درصد ، تقریبا نصف نمودن زمان و دشواری کارها برای آماده نمودن یک مدل برای تجزیه و تحلیل های فیزیکی و مکانیکی و دینامیکی CFD and FEA و.. ابزارهای مش بندی و .. پیشرفته و..
بهتر نمودن یک طراحی به وسیله شبیه سازی بهتر، آسان تر ، روانتر و نمایش پیشرفته فرایند و فعالیت ها ، عملکرد یک محصول و..کاربردهای طراحی سطوح پیشرفته و شبیه سازی محصول به صورت کامل .
قابلیت سریعتر ریمیکس ، re-mix دوباره سازی و ویرایش از طرح قدیم به طرح پیشرفته جدید ، قابلیت طراحی به روش مهندسی معکوس، دیجیتالیز نمودن تصاویر ، استفاده از ابر نقاط را برای بازسازی ، به وجود آوردن یک طرح پارامتریک برای تحلیل یا تولید مشابه را از روی اسکن سه بعدی اجسام و محصولات ، یا عکاسی دیجیتالی آنها دارد .

امکانات جدید و پیشرفته نسخه SpaceClaim 2012:
مکانیزم مونتاژ جدید با قابلیت و پشتیبانی بهینه سازی و حل مشکل ، با جعبه ابزار کشویی بهتر در دسترسی سریع
ابزارهای جدید حجم دادن و ایجاد محیط و حجم اطراف یک جسم ، کاربردهای تحلیل CFD جریان های سیال
ابزار Midsurface برای محاسبه سطوح هندسی قدرتمند تر و کارامد تر شده است .
امکانات ترسیم ورقه های فلزی با انواع صافی سطح و انواع شکل و. تاشو و الگو های مختلف .
اضافه شدن امکانات و توانایی استفاده از فایل ها و ترسیمات نرم افزار SketchUp تنها در نسخه های 64 بیتی

سیستم موردنیاز جهت استفاده از نرم افزار SpaceClaim 2012:
ویندوز ایکس پی سرویس پک 3 ، سرویس پک 2 ، ویستا سرویس پک 1 ، سون 7 ، Windows XP , Seven 7 , Vista نسخه های 32 و 64 بیتی .
پردازنده CPU اینتل و ای ام دی با حداقل 2.0 گیگاهرتز سرعت 2.0GHz و بالاتر یا معادل دو هسته ای آن
رم حافظه جانبی 2.0 GB RAM و در سیستم های 64 بیتی و کاربرد پیشرفته تر 4.0 GB و بیشتر
کارت گرافیک حداقل 256 ، 512 توصیه شده است ، با کیفیت رنگ خوب و توانایی سه بعدی سازی 2 OpenGL


نام کامل محصول : SpaceClaim Engineer 2012 32-64bit
حجم و تعداد : 2 DVD کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD ،
توضیحات : این نرم افزار قابلیت همکاری با دیگر نرم افزارهای طراحی را داشته و در کاربرد آماده سازی و مش بندی برای تحلیل با نرم افزار ANSYS بسیار بی نظیر است . به طوریکه تصاویر و اسکن اجسام در این نرم افزار آماده می گردد . مثلا برخورد گلوله با سیب ، اسکن و تصویر سازی سیب با مش بندی و پارامترهای هندسی لازم .. برای تحلیل در آنسیس