www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

اتودسک هماهنگ کننده فیلم برداری Autodesk MatchMover 2012

اتودسک هماهنگ کننده فیلم برداری Autodesk MatchMover 2012



در بررسی پیشنهادات و انتقادات مصرف کننده ها از نرم افزارهای اتودسک اتوکد یکی از بیشترین عیوب عنوان شده از طرف متخصص ها نبود یک سیستم تهیه فیلم و هماهنگ کننده تصویری به مانند دیگر نرم افزارهای طراحی خصوصاً نرم افزارهای طراحی خانه و ساختمان بود . مشتریان درخواست نموده بودند ابزاری برای تصویر سازی مجازی  و آسان با داشتن جلوه های خوب برای کلیه نرم افزارها ی اتودسک اتوکد تهیه و عرضه شود تا به وسیله آن به صورت سه بعدی از طرح ساخته شده و مدل های خود تصویر از زوایای مختلف تهیه و در اطراف و نما های مختلف طرح قابل حرکت باشد . در بررسی پیشنهادات و انتقادات مصرف کننده ها از نرم افزارهای اتودسک اتوکد یکی از بیشترین عیوب عنوان شده از طرف متخصص ها نبود یک سیستم تهیه فیلم و هماهنگ کننده تصویری به مانند دیگر نرم افزارهای طراحی خصوصاً نرم افزارهای طراحی خانه و ساختمان بود . مشتریان درخواست نموده بودند ابزاری برای تصویر سازی مجازی و آسان با داشتن جلوه های خوب برای کلیه نرم افزارها ی اتودسک اتوکد تهیه و عرضه شود تا به وسیله آن به صورت سه بعدی از طرح ساخته شده و مدل های خود تصویر از زوایای مختلف تهیه و در اطراف و نما های مختلف طرح قابل حرکت باشد . 







ابزار فیلم برداری پیشرفته نرم افزارهای اتودسک اتوکد های  2012 و رویت هاRevits و. Autodesk MatchMover 2012


دانلود و استفاده این نرم افزار برای تمام کسانی که هریک از نرم افزارهای خانواده اتوکد های 2012 
AutoCAD 2012 , Architecture , Mechanical , Electrical , MEP , Civil 3D , Map 3D , Plant 3D , P&ID , Simulation , Algor , Inventor , Revit را از این فروشگاه تهیه نموده اند ، کاملا رایگان بوده و برای دریافت فایل تکمیلی کلید با ما تماس داشته باشند .
در آدرس زیر می توانید کل مجموعه ابزارهای رایگان سال 2012 را دانلود کنید.





مشتریان درخواست نموده بودند ابزاری برای تصویر سازی مجازی و آسان با داشتن جلوه های خوب برای کلیه نرم افزارها ی اتودسک اتوکد تهیه و عرضه شود تا به وسیله آن به صورت سه بعدی از طرح ساخته شده و مدل های خود تصویر از زوایای مختلف تهیه و در اطراف و نما های مختلف طرح قابل حرکت باشد . نرم افزار Autodesk MatchMover 2012 ابزاری برای رفع این نقص و بهتر و سودمند تر نمودن نرم افزارهای طراحی اتودسک اتوکد می باشد که توانایی تهیه تصویر 3D سه بعدی با کیفیت بالا HD رادارا است و این امکان را می دهد که به سادگی دوربین را در محیط شبیه سازی شده به دلخواه حرکت داده و تصویر سازی مناسب و خوب با جلوه های بدیع تهیه نمود . این ابزار یکی از ابزارهای بسیار جذاب برای معماران در تهیه فیلم از ساختمان ها و محیط های طراحی شده و دیگر طراحان صنعتی مکانیک و الکترونیک می باشد . طراحان می توانند از طرح های خود چه دو بعدی 2Dچه سه بعدی 3D تصاویر دقیق و متحرک تصویر به تصویر یا متحرک از دید دوربین – حرکت و متحرک بودن طرح و شبیه سازی یا ثابت بودن طرح و حرکت دوربین یا هردو با هم و با امکان افزودن فیلم و صدا و.. به آن – تهیه نمایند . ترتیب این کار بسیار ساده می باشد تنها کافی است نقاطی برای طرح در نظرگرفته و دستورات زمانبندی شده برای حرکت این نقاط در نظر گرفت یا نقاطی برای حرکت دوربین در نظر گرفت تا دوربین با سرعت دلخواه و با سمت نگاه تعیین شده مابین این نقاط ، مسیر طی نمودن این نقاط حرکت و تصویر تهیه نماید. همچنین این امکان را به شما می دهد که سن صحنه نمایش یا پشت زمینه آن را تعیین و ایجاد نمایید . این نرم افزار فیلم و تصویری بسیار زیبا ، دقیق و با کیفیت و جزئیات کامل تهیه می کند و ابزاری بسیار قدرتمند در نشان دادن طرح های هر طراحی می باشد . این نرم افزار ضمیمه و اضافه قابل نصب بر کلیه نرم افزار های اتودسک 2012AutoCAD 2012 , Architecture , Mechanical , Electrical , MEP , Civil 3D , Map 3D , Plant 3D , P&ID , Simulation , Algor , Inventor , Revit تقریبا بر همه نرم افزارهای اتوکد بوده و می توان به کمک آن از کلیه طراحی ها فیلم تهیه نمود . 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد