www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

طراحی و معماری با Vectorworks 12.5


نرم افزار Vectorworks 12.5 یک نرم افزار طراحی و مدل سازی بسیار عالی تهیه شده توسط متخصصان کشور انگلیس می باشد . این نرم افزار رقیب برنامه اتوکد بوده و ابزارهایی به مانند آن ارائه می کند. بیشترین و معروفترین عمارت ها و ساختمان ها و طراحان آن در کشور اروپا معماران انگلیس بوده اند و این نرم افزار و سازندگان آن ارتباط تنگاتنگی با معماران و طرحان آرشیتکت های اروپا داشته و بسیار خوب و جالب احتیاجات آنها را در این نرم افزار برآورده ساخته اند . این نرم افزار محصول یک پیشرفت و آینده نگری تهیه کنندگان آن می باشد و در نسخه های جدید آن بسیار بهتر و جالب تر تبدیل Rendering محیط ها و تصاویر سه بعدی انجام می گیرد و می توان فیلم و انیمیشنی بهتر از نرم افزار های اتودسک و اتوکد ارائه نمود .. این نرم افزار با محیطی جالب و گویا و بکارگیری آسان محبوب مهندسین و معماران می باشد و نسخه های متفاوتی از آن با محیط های معماری ، طراحی مکانیک ، نورپردازی ، محیط و فضا سازی مانند جنگل و محیط سبز ، و.. Designer , Architect , Landmark , Spotlight , Fundamentals , Renderworks ارائه شده است .
 


 
و در نسخه جدید همه با هم در یک بسته قرار داده شده است و کاربر می تواند به دلخواه محیط آن را متناسب با کاربرد خود تنظیم نماید و یا از محیط و ابزاری به محیط و ابزاری دیگر رفته و طرح خود را کامل نماید. همچنین در نسخه جدید انواع مدل های آماده مانند پیچ و مهره وو.. میز صندلی و وسایل منزل مانند در و پنجره در معماری و اشیاء و درخت در شبیه سازی سه بعدی مانند استدیو تریدی مکس وجود دارد.بسیاری از ساختمان ها ، آپارتمان ها و برج های ساخته شده در امارات متحده عربی با این نرم افزار طراحی شده اند.



سیستم مورد نیاز استفاده از Vectorworks 12.5
سیستم عامل ویندوز ( این برنامه در سیستم عامل مکینتاش اپل نیر استفاده می شود ویستا سرویس پک 2 SP، و ایکس پی SP 2
سرویس پک 2 و ویندوز 2000 سرویس پک 4
پردازنده CPU حداقل 2گیگابایت 2GHz و بالاتر
کارت گرافیک خوب رنگ حقیقی حداقل 32 بیت و سه بعدی ساز معمولی
برنامه QuickTime 6.0 و یابالاتر ( در نرم افزار قرار داده شده است )
حافظه جانبی رم RAM برای مصارف مختلف متفاوت می باشد . برای استفاده نرم افزار در معماری و طراحی صنعتی حداقل 1 گیگابایت اما 2 گیگابایت مناسب تر و بهتر است ، برای حالت های ترکیبی و تبدیل رندر نمودن ، مانند تبدیل ساختمان ها و محیط یا محیط و ساختمان و لوازم و طراحی صنعتی پیچیده به مانند فضا سازی سه بعدی ساز 3D MAX به 2 گیگابایت حافظه رم حداقل و بهتر است 4 GB RAM داشته باشد .
فضای استفاده بر روی هارد دیسک در مجموع حداقل 10 گیگابایت فضای خالی برای نصب و استفاده لازم است .
این برنامه در سیستم عامل های 64 بیتی نیز نصب و قابل استفاده است اما به گفته سازندگان آن به میزان 5درصد سرعت آن کاهش می یابد .


نام محصول : Vectorworks 12.5
حجم و تعداد : 1 DVD
توضیحات : همراه با شماره سریال معتبر