www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

استاد معمار Chief Architect X2

رئیس استاد معمار نسخه ایکس 2 همراه راهنمای نصب فارسی ، به روز رسانی های جدید و تور و راهنمای آموزشی کامل آن..
رئیس معمار یکی از بهترین نرم افزار های طراحی و مدیریت طرح های معماری موجود در میان هنرمندان ، معماران و بزرگان آرشیتکت می باشد. این نرم افزار کاملا تخصصی معماری تمام امکانات و ابزار لازم برای طراحی را داراست ابزارها و امکاناتی مانند طراحی و شبیه سازی محل اقامت ، ساختمان و محل آن در طبیعت یا شهر، نور پردازی و سایه روشن ، طراحی حرفه ای اشیاء وابسته مانند آب نما ، دکور ، ایوان و باغچه ها ، تمام این ابزارها در نرم افزار رئیس معمار این امکان را می دهد که طراحی سه بعدی 3D و شبیه سازی ساختمان ها و عمارت ها به آسانی صورت گیرد رئیس معمار به معنای واقعی و نام خود سالار معماری است . شما می توانید یک پروژه و یا ساختمان را در آن پیش ساخت ، پیش نمایی و شبیه سازی کنید ..می توانید این پروژه ساخت معماری را بفروشید ، بسیاری از بنگاهای ساختمان سازی خریداران این طرح ها هستند ، اقدام به هزینه یابی نموده و مشارکت افراد را جلب کنید و حتی در فروش خانه ها و ویلاها و.. در بنگاه ها نقش بالایی دارد . بسیاری از معماران به اهمیت طرح های معماری واقف هستند . بسیاری از شرکت های ساختمانی با خرید و بایگانی طرح ها و محصولات این نرم افزار پول خوبی به طراحان می پردازند .بایگانی این طرح ها بزرگترین قدرت و عامل جذب مشتری و بازاریابی این شرکت ها است .
  
این برنامه چند ابزار منحصر به فرد برای خود دارد که البته شبیه دیگر نرم افزار ها است ولی به نوعی بهترمانند نمای کاغذ مومی طرح به صورت زمینه آبی و چاپی که بسیار گویاتر و جالب تر از Autodesk Revit Architecture و نرم افزار های خانواده اتودسک اتوکد می باشد . یا اگر با برنامه های دیگر معماری مانندGraphisoft Archicad و Abvent Artlantis و Vectorworks نیز کار کرده باشید می توان گفت به مانند این نرم افزار ها حرکت و لایه لایه نمودن در طرح و سطح نمای سه بعدی و حرکت در اطراف نمای سه بعدی و ساخت فیلم از یک طرح و نمایش آن را در حد خوب و عالی دارد. و پشتیبانی ورود و خروجی فرمت های معمول و استاندارد برنامه ها مانند DWG و دیگر فرمت های سه بعدی و طراحی موجود.

سیستم مورد نیاز نرم افزار Chief Architect X2
انواع ویندوز سون ، ویستا ، ایکس پی Windows XP/Vista / Seven 7 نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی
پردازنده CPU 2GHz 2 دو گیگا هرتز و بالاتر ( در تک هسته ای 3 گیگا هرتز و بالاتربهتر است )
حافظه جانبی 2 گیگا بایت رم 2 GB RAM
فضای خالی بر روی هارد دیسک 8 گیگا بایت 8 GB برای نصب و فعالیت برنامه ..
کارت گرافیک حداقل 256 مگابایتی رنگ حقیقی کیفیت خوب و سه بعدی ساز
به دلیل انتشار و اشتراک شبکه و اینتر نت در صورت استفاده شبکه ای اینترنت و شبکه پر سرعت (مخصوص بنگاه ها و شرکتهای ساختمانی در این حالت سیستم انتقال ویدئویی سریع 10 ایکس نیز بسیار لازم می باشد )
بهترین حالت برای استفاده از این نرم افزار ویندوز های مخصوص 64 بیتی مانند سون 7 حرفه ای و ویندوز ایکس پی مخصوص Windows XP Professional SuperiorXP64 و پردازنده های چند هسته ای و حافظه 4 گیگا بایت رم کارت گرافیک 512 مگابایتی با سه بعدی ساز خوب OpenGL 2 و بالاتر می باشد.

نام محصول : Chief Architect X2
حجم و تعداد: 1 DVD
توضیحات : همراه راهنمای نصب فارسی ، به روز رسانی های جدید آن و تور و راهنمای آموزشی آن