www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

کتیا نسخه 6 CATIA V6 R2009 SP2 32-64bit

کتیا CATIA V6 R2009 SP2 32 & 64 bit

نرم افزارهای مکانیک در سه بخش عمده CAD ترسیم به کمک رایانه ، CAM تولید به کمک رایانه ، CAE تحلیل مهندسی به کمک رایانه تحولات وسیعی را در زمینه تولید و مهندسی ایجاد نموده است و استفاده از این نرم افزارها باعث کوتاه شدن زمان تولید محصول و بالا رفتن کیفیت و حداقل نمودن هزینه ها و کاهش بسیار در اشتباهات صنعتی شده است . در میان نرم افزارهای مختلفی که برای کارهای CAD ، CAM و CAE استفاده می شود نرم افزار کتیا CATIA به لحاظ فراگیر بودن توانسته است بسیار موفق تر و کاربردی تر در اکثریت شرکتهای هوافضا ،کشتی سازی ، صنایع خودرو و لوازم صنعتی و خانگی بکار گرفته شود . فرایندها و عملیات های فنی و کاربردی مانند مدل سازی قطعات و تهیه نقشه ، فرمول نویسی ، جداول طراحی ، طراحی سطوح ، ورق کاری ، مونتاژ ، تحلیل و بهینه سازی و کمک بسیار موثری در عملیات ماشین کاری و طراحی و تولید قالب، طراحی مکانیزم ها و طراحی سازه های فلزی داشته است .قابلیت منحصر بفرد نرم افزار کتیا داشتن محیط چند منظوره است ؛ یعنی در زمان واحد می توان در محیط های کاری مختلفی کار کرده و هر کدام را در پنجره ای جدا مشاهده نمود . به عنوان مثال می توان هم زمان که طراحی یک قطعه را انجام می دهیم ، در پنجره دیگر تحلیل آن قطعه را تحت بارگذاری و شرایط کاری مشاهده و در پنجره دیگری هم زمان نحوه ماشین کاری و ساخت آن و خروجی های جی کدG-Code وایزو ISO آن را برای تهیه فایل های مورد نیاز ماشین های CNCکنترل نمود و در پنجره دیگری کارکرد قطعه مثلا در موتور یک اتومبیل را مشاهده نمود...هرتغییری در یک محیط در محیط های دیگر نیز هم زمان اعمال می شود مهندسی هم زمان می توان نامید . بنا براین آموختن کامل نرم افزار کتیا امکان پذیر نبوده و هر متخصصی در زمینه کاری خود بخشی از نرم افزار را فراگرفته و استفاده می نماید. از مشخصات جدید نسخه کتیا 6CATIA به قابلیت نمایش همزمان 11 بخش طراحی به طور همزمان ، پشتیبانی بیشتر از فرایندهای پیوسته ساخت و تولید ، تغییرو تبدیل محصول قدیم به محصول جدید ، بایگانی محصول قدیم و به وجود آمدن محصول جدید تولید به هنگام . نمایش کل سیستم محصول به صورت مجموعه ، پوشش و طرح های مختلف محصول مثلا ماشین کلاسیک، براق ، متالیک و فلزی ، اسپرت مانند تم در رنگ و جلوه . باز نمایی قطعات مکانیکی به صورت آزاد و بهتر مثلا در مونتاژ مکانیکی شما می توانید اجزاء را در هر نمایی وهر جهتی بالا پایین چپ وو راست باز نموده اجزاء موتور را نمایش دهید . مدیریت بهتر اجزاء و روابط اجزاء به صورتی که طراحی بهتر و کیفیت بالاتر و همچنین کاهش زمان تولید و اعمال تغییرات و حداقل نمودن خطا را به همراه داشته باشد.


  نصب و استفاده از نرم افزارکتیا:
این نرم افزارهای کاربردی به گونه ای طراحی شده اند که با حداقل سیستم ها بتوان از آنها استفاده نمود . حداقل سیستم مورد نیاز باید دارای پردازنده 1.8 گیگابایتی و 1گیگا بایت حافظه رم باشد و در حالت مناسب و خوب پردازنده 2.6 گیگابایت و بالاتر 2گیگابایت حافظه رم و بالاتر کارت گرافیک با تفکیک کیفیت 768*1024 ورنگ 32بیتی ، مانیتور 17 اینچ توصیه می گردد. این نرم افزار در محیط سیستم ویندوزهای32 و 64 بیتی ایکس پی ، سرور ، ویستا و سونVista , Server 2008 , Seven 7 Windows XP, Server 2003 ,قابل نصب و استفاده می باشد . به شرط آنکه دارای برنامه های Microsoft .NET Framework 3.0 و Java v5 نسخه32و 64 بیتی و بالاتر باشند.این برنامه ها توسط این فروشنده در محصول گنجانده شده است .

مشخصات و عرضه محصول :
این نرم افزار – کتیا CATIA V6 R2009 SP2 32 & 64 bit – در دو سی دی عرضه می شود .برنامه های مورد نیاز فوق در سی دی موجود می باشد تا ویندوز خود را به روز رسانی نموده و سپس نرم افزار کتیا را نصب نمایید . این محصول آزمایش گردیده و با کرک تست شده عرضه می شود . تحویل آن با کیفیت عالی در بسته بندی خوب و قیمت مناسب تضمین شده و پیگیری و پشتیبانی پس از فروش تمامی محصولات به صورت آنلاین و تلفنی توسط این فروشنده صورت می گیرد.


نام محصول : کتیا CATIA V6 R2009 SP2 32 & 64 bit
حجم وتعداد : 1 DVD کپی بر بهترین انواع DVD
توضیحات : راهنمای نصب فارسی و فایل های به روز رسانی ویندوز وکتاب الکترونیک