www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

اتوکد مکانیکx86-x64 AutoCAD Mechanical 2011 32 و64 بیتی

اتوکد مکانیک AutoCAD  Mechanical 2011

x86-x64 AutoCAD Mechanical 2011

اتوکد مکانیک 2011 نسخه ای از اتوکد است که مخصوصا برای مکانیک و مهندسی های وابسته به آن همچون  مکانیک طراحی جامدات ، ساخت و تولید ، شکست ، سیالات ، هوافضا ، کشتی و.. طراحی شده است . اتوکد مکانیک را به نوعی می توان اتوکد پیشرفته و دوبعدی برای طراحی قطعات ساده مکانیکی و یا مکانیک دسکتاپ دو بعدی و کوچک شده مناسب برای مهندسین صنایع در مدیریت ساخت و تولید به حساب آورد . این نسخه به مانند نسخه های مکانیک دسکتاپ Mechanical Desktop  MD2009 قوی و سه بعدی نیست اما از اتوکد معمولی بسیار بهتر بوده و ابزار های رسم مهندسی و نقشه کشی مخصوص رشته ها و گرایش مکانیک را دارا میباشد . این نسخه به سهولت نصب می شود و مناسب آموزش ، کارگاه های صنعتی کوچک طراحی قالب و پرس هیدرولیک ، کارخانه ها برای تولید قطعات و لوازم یکی خودرو می باشد . برای استفاده از ابزار های حرفه ای خاص و سه بعدی نمی توان از آن استفاده نمود در نسخه های قبل از 2009 از مکانیک دسکتاب و در سال های اخیر اینونتور Inventor 2010 یا Inventor 2011 جایگزین آن برای طراحی پیشرفته استفاده می شود.این نرم افزار به عنوان ابزار ساخت و تولید با دسترسی و کاربری آسان به وجود آمده است که می تواند طراحی های مکانیک جامدات و شبیه سازی های ساده را نمایش انجام دهد. و البته همچنان اولین نرم افزار طراحی دو بعدی دنیا و دارای بانک اطلاعاتی قطعات مانند مکانیک دسکتاپ همچون انواع فنرها ،پینها، پیچ ها ، واشرها وخارهاو.. می باشد . با این وسیله شما می تواندی در وقت صرفه جویی و طراحی های ماشینکاری و تراشکاری خود را سریع انجام دهید . بر روی یک صفحه لوح فشرده DVD 8.5 GB با راهنمای فارسی و کرک آزمایش شده.

ابزارهای و امکانات ،4 عدد ویژگی های جدید نسخه 2011 اضافه شده به 2010 

طراحی برای تونل و آزمایش باد یا آب طراحی لغزندگی سطح ها

بهبود ابزار پیشرفته BOM  یا تهیه کننده فهرست ابزار  ، قطعات و مواد

تخصصی نمودن قسمت ویرایش برای ذخیره سازی در وب پاپلیشر

ارائه زبان های روسی و کره ای در منو و محیط های مکانیک

کوتاه کردن زمان طراحی از طریق بایگانی و فهرست قطعات آماده پیش ساخته

ابزارهای گزارش دهی و زمان بندی برای کنترل ساخت و تولید در مراکز صنعتی

ابزارهای مستندسازی پروژه ، تهیه اسناد و مکتوبات همچنین توضیح و حاشیه نویسب طرح ها

امکان اشتراک یک پروژه بین چند طراح ، اشتراک و سطح دسترسی به لایه های مختلف یک طرح

امکان اعمال محدودیت های اندازه ای بر روی نقشه و ثبت توضیحات کنترلی و عوامل تولید

استفاده از محیط کاربری آشنای نرم افزار اتوکد با ابزارهای مرتب با شکل های گویا و کاربردی

هزاران  قطعه استاندارد آماده جهت آسان سازی کار طراحان مانند پیچ ، واشر ، بوش ، مهره، پرچ درگیری هاو..

سیستم مورد نیاز برای نصب و استفاده اتوکد مکانیک AutoCAD  Mechanical 2011 :

سیستم مورد نیاز برای استفاده اتوکد مکانیک 2011 نسخه 32 بیتی

AutoCAD Mechanical 2011 32 Bit X86

ویندوز ایکس پی خانگی و حرفه ای سرویس پک دو و بالاتر ویندوز ویستا سرویس پک 1 و بالاتر ویندوز سون 7 Enterprise, Business, Ultimate, and Home Premium editions این نسخه بر روی ویندوزهای ویستا و سون 7خانگی ساده  که اغلب بر روی سیستم های لب تاپ می باشند اجرا نمی گردد. کامپیوتر های نسل چهارم اینتل و ای ام دی یا معادل پنتینیوم 4 پردازنده CPU 1.6 گیگا هرتز در ویندوز ایکس پی و 3.0 گیگا هرتز در ویندوز سون و ویستا حافظه جانبی رم 2.0 GB Ram و فضای هارد دیسک 2.8 گیگا بایت در صورت فعال نبودن برنامه مدیریت حافظه ..NET 3.5 گیگا بایت فضای خالی بر روی هارد دیسک ، 1280 در 1024 کیفیت تصویر با رنگ حقیقی  موس دی وی دی رام و..

تذکر : این نرم افزار با رم 1 گیگا بایت و پردازنده تک هسته ای 1.6 به بالا نیز نصب می گردد . سرعت و کیفیت کاربردی آن و ابزارهای خاص آن کاهش یافته و با سرعت کمتری عمل خواهند نمود . اما رسم معمولی و استفاده از آن امکان پذیر خواهد بود .


سیستم مورد نیاز برای استفاده از اتوکد مکانیک 2011 نسخه 64 بیتی

AutoCAD Mechanical 2011 64 Bit X64

ویندوز ایکس پی خانگی و حرفه ای سرویس پک دو و بالاتر ویندوز ویستا سرویس پک 1 و بالاتر ویندوز سون 7 Enterprise, Business, Ultimate, and Home Premium editions این نسخه بر روی ویندوزهای ویستا و سون 7خانگی ساده  که اغلب بر روی سیستم های لب تاپ می باشند اجرا نمی گردد. کامپیوتر های نسل چهارم اینتل و ای ام دی یا معادل پنتینیوم 4 پردازنده CPU دارای توانایی استفاده در سیستم 64 بیتی 1.6 گیگا هرتز در ویندوز ایکس پی و 3.0 گیگا هرتز در ویندوز سون و ویستا حافظه جانبی رم 2.0 GB Ram و فضای هارد دیسک 3.0 گیگا بایت در صورت فعال نبودن برنامه مدیریت حافظه ..NET 3.6 گیگا بایت فضای خالی بر روی هارد دیسک ، 1280 در 1024 کیفیت تصویر با رنگ حقیقی  موس دی وی دی رام و..

ملزومات و ابزار ورد نیاز برای مدل نمودن 3D سه بعدی پیشرفته :

پردازنده تک هسته ای بیش از 3.0  گیگا هرتز و دو هسته ای بیش از 2 گیگا هرتز حافظه جانبی رم 2 گیگا بایت و فضای خالی اضافه بر روی هارد دیسک 2 GB خالی و در دسترس بر روی هارد دیسک ، کارت گرافیک سه بعدی ساز حداقل 128 مگا بایت با کیفیت بالا و رنگ حقیقی 32 بیتی و بالاتر .