www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

Autodesk ALGOR Simulation Pro v2010 نرم افزار شبیه سازی

Autodesk ALGOR Simulation Pro v2010 

نرم افزاری قدرتمند برای شبیه سازی تحلیل فرایند ساخت قطعات

امروزه در بسیاری از صنایع برای انجام بهتر کار و بالا بردن سطح کیفیت کار از نرم افزارهای مختلف پیشرفته و حرفه ای استفاده می کنند. طراحی های صنعتی و انجام امور مشابه یکی از مهمترین بخش هایی می باشند که از نرم افزارهای پیشرفته مختص به صنعت استفاده می کنند. یکی از مهمترین های آن ها در صنعت قطعه سازی و مکانیک می باشد. استفاده از ابزارها و برنامه های مهندسی ای که به وسیله آن ها می توان در بهبود امور بسیار تاثیر گذار بود. Algor Simulation Pro  نام نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته در زمینه شبیه سازی قطعات برای مهندسان مکانیک می باشد. به کمک این نرم افزار می توان برای طراحی و ساخت یک قطعه اقدام نمود.ارائه طیف وسیعی از ابزارهای شبیه سازی مکانیکی برای کمک به طراحان و مهندسان به منظور تصمیم گیری های مهم در زمینه طراحی و مواجه با مشکلات بحرانی در حین انجام ساخت و طراحی قطعه پیش از فرایند طراحی اصلی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد. قابلیت استفاده از ابزارهای های متعدد و استفاده از کتابخانه نرم افزار در امر طراحی به راحتی می توان عملیات شبیه سازی را برای مهندسان مکانیک فراهم نمود تا با دقت بسیار بالا در زمینه ساخت و طراحی قطعات اقدام نمایند . این نرم افزار محصولی از شرکت بزرگ Autodesk می باشد.

نرم افزارشبیه سازی الگور Algor PipePak 10.2 و ابزار الگور برای برنامه های اتودسک Autodesk ALGOR   Simulation آزمایش شده و از این وبلاگ و فروشگاه خرید پستی کاسپین 1 لینک آدرس سمت راست  آماده عرضه می باشد  . 

محصولات ALGOR آلگور بر اساس FEM طراحی شده و دارای ویژگیهای زیر می باشند:

MES یا شبیه ساز رخ دادهای مکانیکی برای ترکیب آنالیز استاتیکی و Large Scale Motion یک مدل FEM در یک پروسه که در واقع شبیه سازی تغییر شکل ها و رفتار شکست در جهان واقعی می باشد. 
ابزار مدل کردن بهینه هیبرید که باعث کاهش زمان مدلسازی جهت رسیدن به نتایج دقیق تر می شود . مش بندی هیبرید به معنی آن است که مثلا روی جسم مش بندی Brick داشته و درون آن Tetrahedral باشد .
قابلیت مالتی فیزیک یا فیزک مختلط چند گانه مانند الکترومکانیک ؛ الکترو استاتیک مکانیکی- حرارتی سیالات حرارتی و حرارت –مکانیکی و..
Super Draw محیطی مانند CADبرای ایجاد مدل های FEM بسیار دقیق
تبادل مستقیم اطلاعات بین مدلسازی CAD در صفحه نمایش معمولی برای عملیات FEMو هر نوع شبیه سازی و آنالیز
طراحی FEM سیستم لوله کشی و مخازن تحت فشار و ابزار آلات آن جهت مطابقت با کدهای بین المللی لوله کشی ASME

این برنامه بر روی نرم افزارهای شرکت اتودسک اتوکد نصب و اضافه می گردد و قابل استفاده به عنوان ابزار کمکی شبکه بندی Mesh یا مش بندی و..می باشد. نرم افزار های اتوکد AutoCAD 2010 اتوکد معماری ارشیتکت Architecture 2010 اتوکد الکترونیک و برق Electrical 2010اتوکد نقشه جغرافیایی سه بعدی MAP 3D 2010 اتوکد تاسیسات MEP 2010 اتوکد عمران و شهر سازی Civil 2010 اینور تور و اتوکد مکانیک و.. Inventor Pro 2010 Navisworks 2010 . . . .Vault 2010 . .Plant 3D 2010 .Raster 2010 نقشه پلان اکوستیک جاده و..