www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

درباره نرم افزار ALGOR نرم افزار تحلیلی مهندسی مکانیک سیالات

نرم افزار ALGOR

ALGOR الگور نرم افزاری برای ارائه خدمت به مهندسان مکانیک  و عمران و در صنعت ساختمان ؛ تاسیسات ، صنایع شیمی و پتروشیمی  خودرو  هواپیمائی  تجهیزات پزشکی  نظامی  برق قدرت ، سازه های بزرگ  سیستم های میکروالکترونیک و مگاترونیک یا مکاترونیک ...است. محصولات ALGOR شامل ابزارهای طراحی و آنالیز شبیه سازی است که به مهندسان امکان تست مجازی و پیش بینی رفتار یک طرح جدید یا موجود را می دهد . این تست  سرعت به بازار رسیدن محصولات را بالا برده و در مقابل هزینه کمتر محصولی ایمن تر و بهتر را نتیجه خواهد داد. این نرم افزار توانایی آنالیز تنش استاتیکی در یک مدل ساخته شده از مواد با رفتار خطی یا غیر خطی را دارا است . همچنین توانایی شبیه سازی کامل رخ دادهای مکانیکی  MES Mechanical Event Simulation  با مدلی از مواد خطی و غیر خطی  آنالیز انتقال حرارت گذرا و یکنواخت  آنالیز جریان یکنواخت و غیر یکنواخت  سیالات به همراه آشفتگی  آنالیز الکترواستاتیکی  مالتی فیزیک و طراحی کامل یک سیستم لوله کشی را دارا است . ALGOR نرم افزار مدل سازی چون CAD و Solid Works   را نیز پشتیبانی کرده و شامل ابزارهای مش بندی شبکه بندی FEM و ساخت مدل آنالیزی برای تجزیه و تحلیل می باشد .

ALGOR الگور نرم افزاری برای ارائه خدمت به مهندسان مکانیک

نرم افزار الگورALGOR   Algor PipePak 10.2  در مجموعه نرم افزارهای مهندسی مکانیک ، مهندسی شیمی و پتروشیمی و به صورت منفرد از این فروشگاه قابل تهیه می باشد .  فروشگاه کاسپین 1 عرضه کننده محصولات نرم افزاری فنی و مهندسی  و آموزش تخصصی .

محصولات ALGOR آلگور بر اساس FEM طراحی شده و دارای ویژگیهای زیر می باشند:

MES یا شبیه ساز رخ دادهای مکانیکی برای ترکیب آنالیز استاتیکی و Large Scale Motion یک مدل FEM در یک پروسه که در واقع شبیه سازی تغییر شکل ها و رفتار شکست در جهان واقعی می باشد. 
ابزار مدل کردن بهینه هیبرید که باعث کاهش زمان مدلسازی جهت رسیدن به نتایج دقیق تر می شود . مش بندی هیبرید به معنی آن است که مثلا روی جسم مش بندی Brick داشته و درون آن Tetrahedral باشد .
قابلیت مالتی فیزیک یا فیزک مختلط چند گانه مانند الکترومکانیک ؛ الکترو استاتیک مکانیکی- حرارتی سیالات حرارتی و حرارت –مکانیکی و..
Super Draw محیطی مانند CADبرای ایجاد مدل های FEM بسیار دقیق
تبادل مستقیم اطلاعات بین مدلسازی CAD در صفحه نمایش معمولی برای عملیات FEMو هر نوع شبیه سازی و آنالیز
طراحی FEM سیستم لوله کشی و مخازن تحت فشار و ابزار آلات آن جهت مطابقت با کدهای بین المللی لوله کشی ASME
برای اصلاعات بیشتر می توانید به آدرس های زیر مراجعه نمایید :
ALGOR websites (www.ALGOR.com and www.PipePak.com ). www.eTechLearning.com